دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

فراخوان دانشگاه علمی کاربردی برای پیش‌ثبت‌نام جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت

  • کد خبر: ۱۳۰۱۱۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
فراخوان دانشگاه علمی کاربردی برای پیش‌ثبت‌نام جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از پیش ثبت‌نام جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با صنعت و جامعه در این دانشگاه برای اعزام‌های پیش رو در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی صدر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی‌سازی توافق بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح و با هدف بهره‌گیری مناسب از دانش‌آموختگان در دانشگاه‌ها به عنوان نیروی امریه و به منظور برنامه‌ریزی لازم برای جذب نیرو‌های نخبه، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام‌های ماهانه پیش رو در سال‌جاری بر اساس سهمیه اختصاصی این دانشگاه در هر نوبت اعزام و وفق شرایط مدنظر برای داوطلبان این طرح، اقدام می‌کند.
وی افزود: پیش‌ثبت‌نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای به‌کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحد‌های استانی در رشته‌های تحصیلی مدیریت گرایش‌های کارآفرینی، اجرایی، بازرگانی، صنعتی، فناوری اطلاعات، آینده‌پژوهی، آموزشی، آموزش عالی، مهندسی کامپیوتر در تمامی گرایش‌ها و مهندسی صنایع در تمامی گرایش‌ها وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌پذیرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام در این طرح و ثبت درخواست خود به نشانی https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/۶۹۶/amriye مراجعه کنند.

منبع: وزارت علوم

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->